הפריטים בעגלה שלי
סגור סמל אלטרנטיבי
מסגור אייקון

חדשות

הקורונה ואני

הקורונה ואני
היום יום מספר לא יודעת איזה בהסגר ביתי, אני יודעת בוודאות שאחרי שנעבור את זה נסתכל אחורה ותהיה לנו הבנה טובה יותר של חיינו, דרכי הפעולה שלנו וההחלטות שעשינו.
ועכשיו ברצינות בימים אלה, שאני חצי מורה חצי גננת לצד שירותי מסעדה 3 ארוחות ביום, מארגנת וממציאת אטרקציות שמנסה לשמור את הזהות שלי כמעצבת תכשיטים /רעיה/אמא...

אני יודעת שכולם מתמודדים עם בעיות כאלו ברמה כזו או אחרת, ובזמן שאנחנו כ"כ רחוקים זה מזה, כל העולם שלנו כל כך קטן ואני מרגישה קרבה אמיתית עולמית.

כולנו עצרנו באמצע מרוץ החיים ללא אזהרה, החלטתי גם לכתוב על זה ולשתף... האמת שזה מרגיע ומועיל כמו כל תהליך אחר בעבודה שלי.

העבודה שלי... אני כל כך מתגעגעת כבר לפגוש את הכלות האהובות שלי לייעץ וללוות אותן בתהליך לקבל את ההחלטה על ההתאמה המושלמת ליום הגדול! בסופו של דבר הקורונה רק הדגישה לי כמה אני אוהבת את העבודה שלי.

ועכשיו היא מה שמחזיקה אותי. היצירה שלי, עובדת על קולקציות חדשות ופריטים חדשים, ככה שממש כדאי אם במקרה את עדיין לא חברה במועדון הלקוחות, להצטרף וגם לעקוב @danamantzur.bridaljewelry

אני באמת מאמינה שזה יסתיים ממש בקרוב, בינתיים מאחלת לכן ולאהובים שלכן להישמר ולהישאר בטוחים

חיבוק וירטואלי וכיף מרפק
דנה

המשך קריאה

צמידי כלה

צמידי כלה
צמיד הוא חובה - ב תמונות החתונה צלמים לוקח הרבה ידיים תמונות מטקס החתונה או הפקות צילום חוצות וזה מוסיף כל כך הרבה, גם אם זה רק ניצוץ קטן זה פשוט נותן כל כך הרבה את המראה הכולל כולו!
מה מתאים ביותר עבור שמלת החתונה שלך סגנון, המון טיפים בבלוג הזה המשך קריאה

עגילי כלות - עגילי כלה מושלמים מבית דנה מנצור

עגילי כלות - עגילי כלה מושלמים מבית דנה מנצור

אני פשוט אוהבת את זה שכלות שלי משתמשות בתכשיטים  הרבה אחרי החתונה

הנה הטיפים שלי של איך לבחור את התכשיט המושלם עבורך 

המשך קריאה

על עצמי - דנה מנצור

על עצמי - דנה מנצור
מאז שהייתי ילדה קטנה החלום האמיתי שלי והתשוקה  הייתה לעסוק המשך קריאה
תגיות