הפריטים בעגלה שלי
סגור סמל אלטרנטיבי
מסגור אייקון

הקורונה ואני

סמל חץ שמאלי דק אייקון ימני של החץ
הקורונה ואני
. הימים האלה יום ההסגר לא בטוח... אני יודע בוודאות שאנחנו נראה את זה בחזרה עם הבנה טובה יותר של חיינו, הפעולה שלנו וההחלטות.
אבל ברצינות בימים אלה, כאשר הפכתי למורה למחצה או מורה גן חביב/מפעיל של מסעדה פתוחה יום שלם/מארגן/אטרקציה ממציא/מנסה לשמור את הזהות שלי כמעצב תכשיטים /רעיה/אמא... ! ובכן, אני חושב שאני עומד להתפוצץ

אני יודע שאנשים כולם מתמודדים עם חלק מהבעיות שלי ופחות מאחרים, והרבה יותר קשים, ובזמן שהם כל כך רחוקים זה מזה, זה איכשהו מראה שכל העולם שלנו כל כך קטן ואני מרגיש הרבה יותר קרוב למדינות רבות אחרות מכפי שדמיינתי שאני יכול להיות.

באמצע מרוץ החיים שלנו ללא כל אזהרה שאנחנו כולנו ליטף על ידי הנגיף הקטן ביותר, הרבה נשים שאני מעריצה כתב לפניי וכנראה הרבה יכתוב-אני מוצא את זה מרגיע ומועיל כמו כל תהליך אחר בעבודה שלי.

הלוואי שכולנו נישאר בטוחים-אני לא יכול לחכות ללכת בק ולפגוש הכלות האהוב שלי להתייעץ & ללוות אותם עם התהליך, והחלטות עבור התאמה מושלמת ליום הגדול שלהם, ביסודו של דבר אני חושב Covid19 גרם לי להבין בדיוק עד כמה אני אוהב את העבודה שלי.

מתכוון בזמן בהסגר אני עובד על אוספים חדשים ופריטים חדשים, אני נהנה עבודת האמנות שלי ותכשיטים עושה יש לי כל כך הרבה רעיונות חדשים, כך שעדיף להישאר מכוון כאן ברשימת התפוצה שלי-אז תצטרף אליי, או Instagram @danamantzur. ברידלתכשיטים

יש לי אמונה חזקה שזה יגמר ממש בקרוב, הישארו בטוחים וכל הטוב בשבילך ובשביל האהבה שלכם

חיבוק וירטואלי ומרפק לגובה 5
דנה