הפריטים בעגלה שלי
סגור סמל אלטרנטיבי
מסגור אייקון

עגילי כלות - עגילי כלה מושלמים מבית דנה מנצור

סמל חץ שמאלי דק אייקון ימני של החץ
עגילי כלות - עגילי כלה מושלמים מבית דנה מנצור
לעתים קרובות אני נשאלת על ידי כלות איך למצוא את ההתאמה המושלמת בין שמלת כלה לבין עגילי כלה או תכשיטי שיער כמו סיכות, מסרקיות, נזרים, וקשתות. אני מוצאת שזה קל מאוד להחליט על עגילי כלות!
אני פשוט אוהבת את זה שכלות שלי משתמשות בתכשיטי החתונה  הרבה אחרי החתונה.
כעת בואו נתמקד בעגילי הכלה באשר לתכשיטי שיער ואקססוריז אחרים אני אפרט בהמשך.
לדעתי, הכי טוב למצוא כמה אפשרויות של עגילים דומים אשר סביר ביותר יהיה לענוד את היום לאחר היום הגדול, ולא מאלה, לבחור מה הכי מתאים, אל השמלה והמראה הכולל, אני מתכוון אם אתה בדרך כלל ללכת עם חתיכים זעירים לא ללכת מעל החלק העליון כדי ל הצהרה גדולה מאוד עגילים נברשת גדולה כי זה פשוט לא הסגנון שלך. אתה יכול ללכת על ומשובץ גדול יותר מהרגיל, עדיין עדין עדינה אבל הם יהיו הרבה יותר גלאם ולזרוח אתה רוצה להביא את הפנים שלך.
חשוב תמיד על כמה חודשים לאחר מכן, ברגע שאתה הולך על אלבום החתונה, אל תביט לאחור ותחשוב על האביזרים שלך כטעות.
אותו הדבר אם אתה בדרך כלל משתמש עגילים מתנדנד אתה יכול למצוא משהו קצת יותר אלגנטי, מגע של גבישים מבריקים אבל אלה שאתה יכול להשתמש לאחר לחתונה החייתי או אפילו לצאת:)
אני גאה לומר כי בחנות שלי אתה תמיד יכול למצוא את הזוג המושלם של עגילים בשבילך, יש מגוון רחב של סגנונות ועיצובים כך כל הכלה תמצא את סוג העגילים שלה וזה ילך עם שמלת הכלה.
אם השמלה יש מחשוף קטן או אפילו שרוולים ארוכים הייתי ממליץ ללכת עם עגילים מבריק אשכול משובץ , או מעילים אוזניים שיכולים להיות הצהרה ועגילים קצת גדול, אבל אני חושב שעגילים ארוכים תיצור מראה עסוק ופחות מתאים לכלה, כנגד שמלה עדינה עם מחשוף רחב יותר שעגילים גדולים יעשו הרבה יותר טוב
אתה תמיד יכול ליצור איתי קשר ליועצים, על ידי שיתוף עם התמונה השמלה אני יכול להציע את דעתי:)