הפריטים בעגלה שלי
סגור סמל אלטרנטיבי
מסגור אייקון

צמידי כלה

סמל חץ שמאלי דק אייקון ימני של החץ
צמידי כלה
לאחר הצעד הראשונה שהוא בחירת העגילים עצמם, הייתי רוצה לדבר על צמידי כלה עם רוב הכלות שלי אני מוצא את המחלקה הזו מעט פחות בחשבון
רוב הכלות חושבות שזה לא משהו לחשוב על או שהם ישתמשו במה שכבר יש להם, אבל זה צמיד גדול אבל הוא חייב -אם השמלה יש שרוולים ארוכים אחרת יש משהו חסר כדי להשלים את המראה.
פשוט עבור על הכלות שלי תמונות חתונה גלריה על הפייסבוק שלי או בריבית, ולראות בעצמך, אתה עלול למצוא המון השראה לחתונה עבור כל ההכנות שלך.
בתמונות החתונה הצלמים לוקח הרבה הידיים תמונות מטקס החתונה או הפקות צילום חוצות וזה מוסיף כל כך הרבה, גם אם זה רק ניצוץ קטן זה פשוט נותן כל כך הרבה את כל המראה הכולל!
ובטוח שאנחנו צריכים להחליט מה מתאים ביותר, לשמלה והסגנון שלך, אם השמלה שלך היא כמו הכלה זנב פיות או עיצוב נסיכה אתה עשוי לשקול ללכת על צמיד מעודן פרק כף היד, כמו טראנג braeclet עם אלמנט הקריסטל של סוורובסקי או אפילו צמיד טניס-זה מוסיף מראה אלגנטי יותר את פרקי הידיים ואת הצללית כ
אם השמלה שלך היא שמלה בוהמית עם מראה boho, או שזה סוג של סגנון עירוני אתה יכול ללכת על אזיקים, יש אפשרויות רבות לכך, יש עיצובים עם פתיחה קדמית או פיסת מרכז מן החזית כמו צמיד שירה שומר אותו נוצץ עם קריסטלים של סברובסקי ולפעמים את השילוב של פנינים אקריליק, כמו בצמיד רוני אלה סוג של צמידים יש מראה קליל יותר, במיוחד עבור הכלה מגניב.
עבור הבציר בסגנון צמיד לוסיאן הוא בדיוק מה שאתה צריך, תוך התאמה בסגנון זה מוסיף רק ברק הצורך, אופציונלי ליצור צמיד פרק כף היד, כמו גם השרוול.
זו אינה החלטה שחור או לבן וצמיד פרק כף היד יכול להיראות מושלם על שמלת כלה שיק boho אבל זה בהחלט משהו לשקול!
וכמו תמיד אתה יכול dm ליועצים, על ידי שיתוף עם לי את התמונה השמלה אני יכול בשמחה להציע את דעתי ולעבוד יחד איתך ' עד שנמצא את ההתאמה המושלמת.