הפריטים בעגלה שלי
סגור סמל אלטרנטיבי
מסגור אייקון

חדשות

אביזרי שיער לחתונות - ליצור את המראה שחלמת עליו

אביזרי שיער לחתונות - ליצור את המראה שחלמת עליו
בעוד שנת 2020 שינתה לחלוטין את העולם ואת תעשיית החתונות בפרט, אני חייבת לומר שבמבט קדימה לשנת 2021 אני בטוחה שהחתונות כפי שאנו מכירים אותן, יתפוצצו שוב לחיינו בקרוב מאוד. אבל עבור חלקם, טרנד החתונות הקטנות יישאר אופציה מובילה, או אפילו להפריד את האירוע ולערוך טקס אינטימי רוחני עם אהוביכם היקרים לכם ביותר ולאחר מכן לחגוג במפץ עם כולם.
כך או כך, מראה הכלה הוא הדבר החשוב ביותר בעיניי, ולכן אני בוחרת לעשות את מה שאני עושה!
אז גם עבור מקום קטן וכמות אורחים זה לא משנה, צרו את מראה הכלה עליו חלמתם - לתמונות ולזיכרונות ובעיקר לעצמכם הכל חייב להיות מושלם.
כמה טיפים:
1. אל תגזימו עם כתר הצהרה כבד.
2. תהיי פתוחה לשינויים, אם את צריכה להזיז את האירוע ולהתחשב באקלים שונה, או בגלל תאריך אחר מעצב השיער שרצית לא זמין, או סתם שאכפת לך השתנה לגבי סגנון השיער, זה בסדר! בחרו בחוכמה והיו מרוצים מהבחירה שלכם :)
3. מינימום גפן זר בעל גמישות גבוהה מושלם עבורך מכיוון שניתן להשתמש בו ביותר מפעם אחת - מלפנים או מאחור בכל שיער לעשות או אפילו כמחזיק לחמנייה ובכך ליצור מראה שונה לגמרי.
4. וכמובן למי שאוהבת את המראה המינימליסטי יש סיכות בובי קטנות שגם להן יש המון סגנונות ווריאציות למקם את קליפסי השיער על השיער ותוכלי לבחור כמה סיכות שיער תרצי.
5. שימו לב בבחירות שלכם שבזמן שאתם מתכננים את חתונת הראש הקטנה הזו, אתם עשויים להתעניין בחתונה גדולה יותר בהמשך, כך שכיסוי הראש שתבחרו יהיה מושלם לשניהם.
6. אני תמיד שמחה לעזור כמה שאני יכולה, אם צריך כדי למהר להזמין או להתייעץ איזה תכשיט לבחור עבור השמלה שלך, או אפילו עבור כלות מקומיות אני יכולה לעזור במציאת הספקים שהם צריכים בין די ג'יי או מאפרים, מעצב שיער וצלמי חתונות.
אני חושב שכיסיתי הכל אבל תמיד תרגישו חופשי ליצור איתי קשר
[מוגן בדוא"ל]
שלחו הודעה לדנה בוואטסאפ

חדש שמח ומשופר 2021
דנה להמשך קריאה

הקורונה ואני

הקורונה ואני
היום יום מספר לא יודעת איזה בהסגר ביתי, אני יודעת בוודאות שאחרי שנעבור את זה נסתכל אחורה ותהיה לנו הבנה טובה יותר של חיינו, דרכי הפעולה שלנו וההחלטות שעשינו.
ועכשיו ברצינות בימים אלה, שאני חצי מורה חצי גננת לצד שירותי מסעדה 3 ארוחות ביום, מארגנת וממציאת אטרקציות שמנסה לשמור את הזהות שלי כמעצבת תכשיטים /רעיה/אמא...

אני יודעת שכולם מתמודדים עם בעיות כאלו ברמה כזו או אחרת, ובזמן שאנחנו כ"כ רחוקים זה מזה, כל העולם שלנו כל כך קטן ואני מרגישה קרבה אמיתית עולמית.

כולנו עצרנו באמצע מרוץ החיים ללא אזהרה, החלטתי גם לכתוב על זה ולשתף... האמת שזה מרגיע ומועיל כמו כל תהליך אחר בעבודה שלי.

העבודה שלי... אני כל כך מתגעגעת כבר לפגוש את הכלות האהובות שלי לייעץ וללוות אותן בתהליך לקבל את ההחלטה על ההתאמה המושלמת ליום הגדול! בסופו של דבר הקורונה רק הדגישה לי כמה אני אוהבת את העבודה שלי.

ועכשיו היא מה שמחזיקה אותי. היצירה שלי, עובדת על קולקציות חדשות ופריטים חדשים, ככה שממש כדאי אם במקרה את עדיין לא חברה במועדון הלקוחות, להצטרף וגם לעקוב @danamantzur.bridaljewelry

אני באמת מאמינה שזה יסתיים ממש בקרוב, בינתיים מאחלת לכן ולאהובים שלכן להישמר ולהישאר בטוחים

חיבוק וירטואלי וכיף מרפק
דנה

המשך קריאה

כיצד להתאים תכשיטים לשמלת כלה?

כיצד להתאים תכשיטים לשמלת כלה?

היכוני לחתונה המושלמת שלך!

הנה מדריך חינם על איך לזרוח במהלך החתונה שלך על ידי התאמת התכשיטים שלך עם שמלת הכלה שלך!

הורידי את המדריך שלך כאן

    

התאמת תכשיטים לשמלת הכלה שלך

****

 

אני מבטיחה לך!

אני עושה כל פריט בקולקציה שלי עם המון אהבה, עם תשומת לב לכל פרט.

את יותר ממוזמנת ליצור איתי קשר עבור כל שאלה שייתכן שתעלה אני תמיד מאוד אשמח לעזור.
עקבו אחרי בפייסבוק:
https://www.facebook.com/theladybride


דנה

 

 לחץ כאן כדי לצפות באחד המוצרים הנמכרים ביותר שלנו!

המשך קריאה

צמידי כלה

צמידי כלה
צמיד הוא חובה - ב תמונות החתונה צלמים לוקח הרבה ידיים תמונות מטקס החתונה או הפקות צילום חוצות וזה מוסיף כל כך הרבה, גם אם זה רק ניצוץ קטן זה פשוט נותן כל כך הרבה את המראה הכולל כולו!
מה מתאים ביותר עבור שמלת החתונה שלך סגנון, המון טיפים בבלוג הזה המשך קריאה

עגילי כלות - עגילי כלה מושלמים מבית דנה מנצור

עגילי כלות - עגילי כלה מושלמים מבית דנה מנצור

אני פשוט אוהבת את זה שכלות שלי משתמשות בתכשיטים  הרבה אחרי החתונה

הנה הטיפים שלי של איך לבחור את התכשיט המושלם עבורך 

המשך קריאה

על עצמי - דנה מנצור

על עצמי - דנה מנצור
מאז שהייתי ילדה קטנה החלום האמיתי שלי והתשוקה  הייתה לעסוק המשך קריאה
תגיות